Ben sana hep üşüyordum.
Çünkü kıştım, nakıştım, bakıştım...
İnkâr etmiyorum da bunu
Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım.
Ve lütfen inkâr etme,
Sana en çok ben yakıştım.
~Özdemir Asaf
Herkes sadece beyaz olsaydı, beyazın bir değeri olmazdı. Herkes siyah olsaydı siyahın bir anlamı olmazdı. Oysa ki beyazı en güzel gösteren siyah değil midir? Beni değerli yapan benden olmayandır.
Hükümet Kadın (2013)