Bi okumayla biten bir kitaptı sürüklüyor ama garip de bir tarzı var gün içindeki düşüncelerinden bahsediyor kitapta çoğu yerde kendi düşüncelerimi görmek bazen tebessüm ettirse de bazen hüzünlendirdi çerez niyetine okunabilir :)
kitap çok popüler diye okudum bazı yerlerde tıkanmış olsam da güzeldi içinden alıntılar, konusu beni manevi olarak diri tuttu. bi şeylere tekrar şahit tuttu ve hatırlattı altını çizdiğim yerlere tekrar döneceğim bir kitap oldu teşekkürlerr :)