Hurmaağacıı

Hurmaağacıı
@hurmaagacii
Ne olurdu kokunun da fotoğrafı olsaydı/ Sesin fotoğrafı. Boşluğun fotoğrafı./ Parmak uçlarındaki karıncanın/ Ruhtaki üşümenin.../ Ölüm kimseyi bu kadar yalnız bırakmazdı.
Kırmızıkedi·Kitabı okudu
Şiir
Reklam
Yine bir insanla çiçeklendim korulandım.*
Sayfa 29 - Kırmızıkedi·Kitabı okudu
Alıntı
Ve benim birdenbire yüzünü değil, gözünü değil, senin sesini göresim geldi.*
Sayfa 20 - Kırmızıkedi·Kitabı okudu
Alıntı
Ölümü hiç düşündün mü, dedim!
Sayfa 17 - Kırmızıkedi·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanın ruhunu yitirdiği bu zamanda Kim okuyup kim yazacak.
Sayfa 13 - Kırmızıkedi·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam