Büyük hayal kırıklıkları yaşıyorum. Olamaz, bitemez dediğimiz ne varsa oldu. Hayat oldukça zor.
'aramayı değil, bulunmayı istemiştim. Ama kimse sormadı.'
Bugün, hayatımda en çok güvendiğim, yılları eskittiğimiz birinin; beni en çok üzen, en çok yaralayan ve artık en güvenilmez insan haline geldiğini farkettim.
Bunları unutma kalbim.. #26mayıs
Insanın hayatına hakimiyet sağlayabileceği bir son kerte var mıdır bilmiyorum. Çünkü bazen hayatın bize sundukları öylesine derinden yaralıyor ki bizi, bunu aşmak hudutlarımızın ötesinde bir şeymiş gibi geliyor. Ne olursa olsun insanın imkansızlığa yer olmayan bir hayatı yaşamaya muktedir olduğunu düşünmek istiyorum (24.03.19).