Yarım bıraktı demeyelim de, ara ara ilgisini çeken başlıkları okuyo diyelim. Zira yarıladım ,dili ağır değil. Konular son derece ilgi çekici ama biraz sıkıldım. Kitabın arka başlığı Tanrı geri mi dönüyordu. Fakat kitabın içeriği pek öyle gelmedi. Neyse bitirirsem güncellerim bu yazıyı. See u