Bir çırpıda okudum. Sosyal medya hesaplarımı kapadıktan sonra tesadüfen denk gelip okudum ve bende bir daha açmama isteği uyandırdı. Teknolojiyi verimli kullanmak hiç kulllanmamak değil bilakis onu verdiğin değeri yüceltmeden kullanmak demek. Yani sen teknolojiyi kullan onlar seni kullanmasın diyor. Kitapta moment isimli bir uygulamadan bahsetti ve indirdim. Günde kaç kez telefonu elinize alıp kaç saat ilgilendiğinizi söyleyen bir uygulama. 3 saat elime aldığımı görünce biraz gerildim ama yüze çarpması etkileyici. Kitapta etkileyici. Okunası
Çok güzeldi aslında. Ama çok yarım kaldı. Sonunda yazarın karakterke konuşması gibi son metnini görünce, hem sevindim hemde biraz hayal kırıklığına uğradım. Bu kadar
Bir günde yalayıp yuttuğum ender kitaplardan. Öyle ki Dibs artık kardeşim gibi yakınlık bulduğum bir karakter oldu. Çocuk gelişimde göz ardı edilen unsurları farketmem, öğretmen olacak benim için için çok faydalı bir deneyim oldu. Rehberlik formasyonuyla oldukça yakın bir anlatım buldum ve pedagogun tavırları bana çokça örnek teşkil etti. Yer yer gözlerimi doldursa da , ben bu kitabı çok sevdim