İki anne, ama biri doktor biri hasta, karşılıklı susuyorlardı.Bu suskunluk aslında Zuhal Hanıma iyi geliyordu. Karşısında onu anlayan, korkusunu paylaşan, ona hak veren bir hemcinsi olması, içini bir nebze olsun rahatlatıyordu. Hiçbir tıp kitabı doktorun suskunluğunun hastaya iyi gelebileceğini söylemez. Ama zaten tüm doğrular da kitaplarda yazmaz.