Nasıl keyifli,nasıl samimi bir kitaptı okuduğum.Senden ötürü kitabı mı sevdim,kitaptan ötürü seni daha bir ziyadesiyle mi sevdim bilmem.Ama sen yine yaz,tüm hümanistliğinle ve tüm açıklığınla yine yine yaz...
Yüzleşmesi zor,sindirmesi ayrı zor.Yıllar önce okunanlar arasında ancak ismi geçtiğinde halen yürek burkar.
O küçük kızın acısına,çaresizliğine O'nun penceresinden bakmak ancak hiç bilmemiş olmayı dilemek,hissiyatımın tek cümle ile özeti.
Okumayınız arkadaş,bu neymiş yahu!Hayatımda,okuyup yamuldum dediklerim listesinde bir numaradır kendisi.Hırs basar yüreğinizi,kinle dolar zihniniz.Neyse okuyun yine de,okuyun ve katiyetle anlayın ki insanın içindeki hayvanın sınırları yok!!!
Direnme SavaşıNguyen Duc Thuan · Oda Yayınları · 199878 okunma