Yıllar önce elime aldığımda bu kitabın bir başucu kitabı olduğunu anlamıştım.Sayfalar arasında notlarım olur bu nevi kitaplarda,özet çıkarırım (ders kitabı muamelesi) hatta yıllar boyu bitmez o kitap.Biter de bitmez.
Nasıl keyifli,nasıl samimi bir kitaptı okuduğum.Senden ötürü kitabı mı sevdim,kitaptan ötürü seni daha bir ziyadesiyle mi sevdim bilmem.Ama sen yine yaz,tüm hümanistliğinle ve tüm açıklığınla yine yine yaz...
Yüzleşmesi zor,sindirmesi ayrı zor.Yıllar önce okunanlar arasında ancak ismi geçtiğinde halen yürek burkar.
O küçük kızın acısına,çaresizliğine O'nun penceresinden bakmak ancak hiç bilmemiş olmayı dilemek,hissiyatımın tek cümle ile özeti.