Bu kadar küçük bir şey. Gümüş. Uç kısımlarda biraz işleme... Üzerinde İsa'nın vücudu falan yoktu. Yalnızca küçük bir haç. İnsanın insana saygısızlığının sembolüydü, eğer başka bir şey değilse.
Bu dünyaya işaretimi bırakma isteğime neden izin verilmiyor? Büyük bir işaret değil... Bir çizgi yetecekti. Benim şarkı kitaplarım asla ünlü ya da popüler olmayacaktı. Ama belki yüz yıl sonra birisi bir kopyasını bulup, şarkılardan birini çalacaktı. Şarkı bittiğinde müzisyen kapağı kapayacak ve adımı görecekti. Ve ben bu şekilde hâlâ yaşıyor olacaktım. Müzisyen, Magda Cuza'nın buradan geçtiğini bilecekti.