📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaprakları, dalları ve budakları ile ağaçlar uyanıktı.
Uyuyordum.
Çiçekler, böcekler, kuşlar uyanıktı. Uyuyordum.
Serin, tatlı bir rüzgâr esiyordu. Gökyüzünde bulutlar yürüyordu.
Bulutların ardından yıldızlar görünüyordu. Uyuyordum.
Dallar, yapraklar, bulutlar, kuşlar rüzgârın esintisine bırakmışlardı kendilerini. Bir oyana, bir bu yana salınıyorlardı. nefes alıp, nefes veriyorlardı. Uyuyordum.
Seher vakti işte öyle bir sessizlik.
Dağlar dağlara bakıyor, ovalar göğsünü kabartıyor, denizde bir iç çekiş.
Güvercinler “Hû“ diyor.
-Ben ateistim Engin Bey.
-Peki insan ateist olunca kavunun tadı değişiyor mu?
Sükût.
Birlikte denize bakıyorlar. Ne denizi arkadaş ne denizi, birlikte küçük bir kıyamet yaşıyorlar.