Bana göre kitabın son 2 sayfasında baş karakterimiz için kritik olan konular aceleyle işlenip yarım bir şekilde bitirilmiş. Kitabı yazarın kendisinin tamamlayamadığı bariz bir şekilde hissediliyor. Özellikle karakter için kitabın başından sonuna önemli olan baba kız ilişkisinin, babasının kızı hakkında düşündüklerinin, onun takdirini almanın ve onu gururlandırmanın karakterimiz için çok önemli olduğunu kitabın başından sonuna kadar hissettim ancak son sayfalarda 3 satır içinde tüm önemini basit bir şekilde kaybediyor. Okuması keyifliydi. ClarissaStefan Zweig