Kaya

Kaya

, bir kitap okudu
9/10
·187 syf.·
8 günde okudu
·
2020 3. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.6/10 · 88,6bin okunma
Reklam
“Herkesi öldürüyoruz, sevgili dostum. Kimini kurşunlarla, kimi sözlerle, kimini yaptıklarımızla ve kimini de yapmadıklarımızla.” ~dostoyevski
Edebiyat
İyi olduğumuz için mi mutluyuz? Yoksa mutlu olduğumuz için mi iyiyiz?
Sayfa 1582·Kitabı okudu
10/10
·1551 syf.··
2019 8. kitabı
·
77 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2019 11:05
İşim yüzünden devamlı okuyamadığım bi kitap. Yeni yıla girmeden bitirmek hedefimdi. Çünkü bu kitap bana çokşey öğretti. Bu kitap bir rehberdir. Günümüz hayatta ne kadar boş yere üzüldüğümüzün göstericisidir. Kuşkusuz bu kitap Beni ençok üzen, okurken adete insanı içine çekip,acı çektiren,yeri geldiğinde ağlatan bi kitap. Ve sevgili dostlarım. İnsan en büyük tecrübelerini acı çekerek öğrenir. İnsan böyle olgunlaşır. Bu kitabı okurken acı çekeceğinizi bilin.
Sefiller (3 Cilt Takım)Victor Hugo · İtalik Yayınları · 2003105,4bin okunma