📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her insanın Tanrı’ya giden içsel yolu farklıdır. Beni Tanrı’ya götüren içsel yol seni kendi içinde kaybedebilir. Hiç kimse aklının erebileceği sırdan fazlasını kaldıramaz.
Orta Cağ ve Yeni Cağ Hristiyanlığında kurulan engizisyon mahkemelerinin en büyük gayesi de ortaya çıkan bilim insanlarını bu mahkemelerde tanrı adına yargılayıp öldürerek kendi egemenliklerine saldırı olarak düşündükleri bu tür çalışmaların önüne geçmekti. Çünkü bilim, din bezirganlarının kurdukları çarka çomak sokuyordu. Oysa o din bezirganları, halk sefalet içerisinde ölürken, kendilerinin şatafat içerisinde yaşamalarını Tanrı’nın bir isteği olarak gösteriyordu. Onlar güya Tanrı’nın yeryüzündeki temsilcileriydiler. Peki bu gücü nereden alıyorlardı. Bu gücü İncil’den aldıklarını söylüyorlardı ama halkın da İncil okumasına izin vermiyorlardı. Çünkü o din bezirganlarına göre halkın İncil’e dokunması günahtı.