Kişisel Gelişim kitabı seven herkesin okuduğu benim yıllar önce okuduğum ama onun kitap da önerdiği gibi tekrardan okuyarak, yazılarda daha derin bir anlam yattığını, sadece deneyler olarak değil, cümlelerin altında herkesin kendince dersler olan hayatında ki hataları ayıkladığı. Öğrenilmiş çaresizlikten kurtulduğumuz bir kitap. Bir baş ucu, cep kitabı olarak kullandığım. Umudunu kaybettiğinde içinden bir sayfa açıp cesaretleneceğiniz.