Beyza yıldız

Beyza yıldız
@iblisiniz
Kitaplar haricinde sohbet etmiyorum anlayışınız için teşekkürler
Bkm kitap
Merhaba arkadaşlar, bugün size bkm kitap ile ilgili bir şey danışmak için geldim. Şimdi bkm kitap da 5 kitap 250 tl kampanyası mevcut ancak daha önce hiç kitap almadım. Sizce almalı mıyım ? Ekşi sözlük de baya baya gömmüşler çünkü maile, telefona dönmemeler, haftalarca kargo beklemeler gibi bu tür sıkıntıları yaşamak istemiyorum çünkü.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kitap eleştirisi veya kitap yorumu
Öncelikle merhaba arkadaşlar. Gecenin bir vaktinde aklıma düşünce yazayım bu konuyla ilgili dedim çünkü bence bir çok insan uygulamanın ya da bir çok kitabın hakkını veremiyor diye düşünüyorum. Şimdi elbette ki kesinlikle okuduğunuz kitabın yorumu sizin fikriniz, sizin yorumunuz veya eleştiriniz ancak bu yorum- eleştiriyi yaparken bazı arkadaşlar sürekli duygulardan bahsediyor Allah’ım okuyorum, sürekli duygu işte size şu duyguyu hissettiriyor size bu duyguyu hissettiriyor öncelikle arkadaşlar; bazı duygular kişilere has şeyler. Yani örneğiniz sizin mutlu olduğunuz bir metin de ben kendimi yaşanmışlıktan veya farklı sebepten ötürü farklı bir duygu hissedebilirim ayrıca kitabın sadece size geçirdiği duygu mu önemli cidden ? Kitap akıcı mı ? Kitabın ana teması veya konusu nedir ? Kitabın içeriği nedir ? Kitap bize ne anlatıyor ? En sona da kitabın bize hissettirdiği duygular nedir ? Bunları neden yazdığımı da şöyle söyleyim sizlere; ben kitap listesi yapan biriyim 1000k sadece bana kitap yorumu, alıntısı paylaşımı için değil kitap yorumu görüp beğenirim listeme eklerim alırım tarzında bir uygulama olarak göründü ama bir çok arkadaşa bakıyorum yazıyor da yazıyor ve yazdığında somut bir şey yok sürekli aynı kitap size şunu hissettiriyor. Ünlü yazarlar gibi ya da eleştirmenler gibi yorumlamanız samimiyetsizliği apayrı hadi teknik biliyorsunuz ve kullanıyorsunuz diyelim sürekli duygudan bahsetmek sizce de kitabın konusuna hakaret değil mi ? Tamam ben anladım kitabın bana ne hissettirdiğini ama bir kitap bana sırf kendimi iyi hissettirdi kendimi yetkin hissettirdi diye okumam mı gerekicek ya da filozof mu olucam ? Kitap okuyoruz arkadaşlar. Elbette kitapların derinliği var bu derinliği de çözmeniz süper bir şey ama biraz da kitap içeriğiyle ilgili paylaşım yapın ki ayrıca
Yeni kitaplarım
Yine hepsiburada İş bankası yayınları için 4 kitap 100 tl kampanyası yapınca ben de kesinlikle duramadım listemde olmasalar bile bir çok Stefan Zweig kitabı aldım ki toplam 200 tl tuttu ve tanesi 20-25 tlye geldi 25 tl’ye ne var ki :d sizin de bakmanızı öneririm böyle kampanyalar mükemmel oluyor kurgu, dünya eserleri fark etmeksizin elimdeki tüm parayı basma uğruna alıp okumak istiyorum.
Yeni kitabım
@beyazbalinayayınları’na teşekkür ederim gerçekten 40 yıl hatırları olucak ben de 🩷
2024
Maalesef 2024’de de hedeflediğim 100 kitap olmadı 68 kitaba kadar okuyabildim. Serili kitaplar okurken hızlı kitap okuma durumu zor oluyor ancak yine de 68 kitap da 10,5 saat çalışan bir kişi için bence güzel bir sayı. Tabi artık 100 kitap hedefinden vazgeçtim biraz daha uygulanabilir hedefler koyaraktan yeni yıla başlamak daha uygun olacak. Hepinize iyi okumalar.🌸💜