ibrahim doğan

ibrahim doğan
@ibodgn
denizli
17 Mayıs
27 okur puanı
Eylül 2014 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
6/10
·336 syf.··
2017 4. kitabı
Psikolojiye ilgim olduğu için alıp okuduğum bir kitaptı. Hani arasıra kitapcıdan hiç fikrinizin olmadığı bir kitabı alıp piyango oynarsınız ya , benim için öyleydi bu kitap. Bir psikiyatristin anıları yer alıyor kitabımızda. Bu anılar sizi şaşırtıyor , eğlendiriyor bazen üzüyor. Tabii bunları yüksek dozda yapmayı başarabilen bir kitap değil . Çok yüksek beklentileriniz olmazsa sizi doyurabilecek türden . Kafanızı dağıtmak ve farklı bir şeyler okumak isterseniz tercih edebilirsiniz.
Bir Psikiyatristin Gizli DefteriGary Small · NTV Yayınları · 201736,6bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

ibrahim doğan

, bir kitap okudu
6/10
·336 syf.··
2017 4. kitabı
Gary Small
8/10 · 36,6bin okunma
6/10
·413 syf.··
2016 14. kitabı
Kitabı 3-4 sene evvel okumuştum. Lise 1 yıllarıydi benim için . Hatırlıyorum o zaman diliminde elimde okuyacak kitabım yoktu. Sonunda elime alıp başladım okumaya. Kitap yazarın bulunduğu coğrafyanın izdüşümü bir nebzede . Kitabı okurken sizi gerçektende orta asyanın genis bozkırlarında yapayalnız bırakıyor. Aymatov'un Beyaz Gemisini okuyanlar eğer ki beğendilerse yazarın ayak izleri iki eserde de hissediliyor . Bu yüzdendir ki bu kitaba da bir göz atmalarını tavsiye ederim. Kitabın konusunu kısaca anlatmak istiyorum . Öncelikle kitap Aral Gölü yakınlarında bir cogarafyada geçiyor . Yaşlıca bir tren işçisi geniş ıssız bozkırda bir ufak grup insanla birlikte yaşama mücadelesi veriyorlar. Kitapta hikayeden biraz ayrı fantastik olaylar da dönüyor. Bu bölüm benim pek hoşuma gitmedi . Anlatılan şeyler belki güzel mesajlar veriyordu ama kitabın içinde nedense olmasa daha güzel olurdu diye düşünüyorum . Mankurt hikayesi fantastik uzay hikayesinden bir nebze daha iyiydi . O kısım gerçekten ilginç hissettirdi . Kitabin özüne gelecek olursak yine Beyaz Gemide ki gibi geleneksel olguların yeni neslin ayakları altında ezilmesini görüyoruz. Konusundan okumayanlar için daha fazla ipucu vermek istemiyorum. Heyecanları varsa kaçırmak istemem . Ben aslında kitabı çok çok beğenmedim . Okurken hikayenin yavaş akması ve kopukluğu o dönemde kitaptan kopma noktasına sürüklemedi değil beni. Kitap bittikten sonra hayal kırıklığı yaşadım . İsmi beni öyle etkilemişti ki romanı büyük bir merakla okudum . Yanlız benim için asra bedel bir gün olmadı. Bu kitabın seveni çok biliyorum . Belki de siz de cok seveceksiniz . Bunu öğrenmenin tek yolu okumak. Eğer okumaya karar verirseniz umarım benden daha çok seversiniz bu kitabı. Gününüz asra bedel olsun.
Edebiyat
Gün Olur Asra BedelCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202656bin okunma