Halit hocamızı yeni keşfetmenin pişmanlığı ile hocamızın 3-cü bir kitabını bitirmiş oluyorum.
Kitap, bu dünyaya gözünü açtığından beri çetin imtahanlara tâbi tutulmuş Aysel adındaki genç bir kızın, hayatını kaleme almaya karar vererek, Halit hocamıza göndermiş olduğu mektubundan oluşmaktadır.
Yaşadıkları ile yer yer üzen, ağlatan, hatta seçimler/kararları ile bazen kızdıran bir hayat hikayesine tanık oluyoruz.
Bu kitap bana bir kez daha Rabbimin bana sunmuş olduğu nimetler için sonsuz şükür etmem gerektiğini hatırlattı.
Okumanızı tavsiye ederim.