İbrahim

İbrahim
@ibrahimats
Bu düş çok güzel ASMİR
Tek başınayız ASMİR 🥀
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Diyarbakır
Nedensiz Ama... Ben mi yoksa Diyarbakır mı kaçak? * Nedensiz Ama... Ben mi yoksa Diyarbakır mı puslu... * Nedensiz Senlerden Kaçışlarım... Nedensiz …Bir o kadar da Yüreksiz... *
Şiir
ALDATIP,
Âh almaktansa aldanıp aptal olmaya razıyım. Çünkü kırdığın kalbi ya Allah çok seviyorsa..
Duygu ve Düşünce
Bizim hikayemiz yarım kalamdı, Hiakeyemiz o kadarmış kabul ett.
Aşk
Sende ben, imkansızlığı seviyorum, fakat aslâ ümitsizliği değil...
Şiir