İbrahim

İbrahim
@ibrahimats
Bu düş çok güzel ASMİR
Sende ben, imkansızlığı seviyorum, fakat aslâ ümitsizliği değil...
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Her büyük mutluluk, içinde bir parça acıyı barındırır...”
Alıntı
Gel
Yüzün bir sebepsiz korkuyla uçuk, O gün başucuma kararlarla gel! Arkanda çepçevre, kızıl bir ufuk, Tepende simsiyah kargalarla gel! Elinden dal gibi düşerken ümit, Ne bir hasret dinle, ne bir âh işit; Bir yaprak ol, esen rüzgârlarla git, Kırık bir tekne ol, dalgarla gel!.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Edebiyat