Gerçekten güzel ve sürükliyici, okudukça insanı içine çekiyor. Yazarın kalemi etkileyi herkesin okuması gereken bir kitap. Diğer kitaplarını aynı Sürekliliciğiyle
devam etmesini umut ediyorum.
Okurken savaşı yaşıyormuş hissiyatı veren muazzam bir eser, cephelerde yaşananları arka planda oluşan olayları savaşın sadece cepheden ibaret olmadığını ve daha nice detayları çok güzel bir şekilde kaleme almış, herkese tavsiye ederim okumaktan bir nebze olsun sıkılmayacağınız bir kitap. Turgut Özakman