Haddinden fazla sevdim belki
Bakmaya bile kıyamazdım o güzel yüzüne
Ben seni sevdim, sen onu seçtin...
Rüyamda gördüm seni
Bi türkü söyledin bakarken gözlerime;
Sen bir aysın ben kara gece.
Ben seni gördüm, sen beni gömdün...
İsterdim bir kez daha görmeyi
Hayrandım dünyanın en güzel gülüşlerine
Ben sana öldüm, sen ona güldün
Şairimsi
"Beni bu saf karanlığa sen ittin
Beni bu karanlıkta kaybettin..."
6 gün boyunca aradım sizi...Yoruldum...Üşüdüm...Uyumadım...Ellerimle,tırnaklarımla kazıyarak beton yığınlarının arasından çıkarıp aynı ellerimle bugün toprağın altına koydum... Bu nasıl bir acıdır tarifi mümkün değil 😔😔😔😔