Burçin Taşkın

Aşka düşmek...
Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim. Belki bir eksiğim oldu. Fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde... Fakat daima ödersiniz... Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz.
Sayfa 329 - Dergah·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Elalem ne der?
Bütün şahsiyetsizler gibi o da etrafıyla ve etrafında yaşıyordu.
Sayfa 316 - Dergah·Kitabı okudu
Edebiyat
Bazı kitaplar tekrar tekrar okunmalı o da bunlardan bir tanesi bence.
Gönderi kullanım dışı
Şairin de dediği gibi; "Şimdi sen de herkes gibisin. "
İnsan talihi bu idi. Hiç kimse yıldız olarak kalamıyordu. Muhakkak hayalimizdeki yerinden inecek, herkese benzeyecekti.
Sayfa 266 - Dergah·Kitabı okudu
Edebiyat
Ne çıkar sanki?
Doğdum doğalı herkes bana dürbünün ters tarafından bakmayı teklif ediyordu. Ben bir türlü buna yanaşmıyordum. İnat ediyordum. Neye yaramıştı? Bütün hayatım kepaze olmuştu. Bir de bunu denesem ne çıkar sanki?..
Sayfa 226 - Dergah·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam