Gördüğüm şeyleri geleneksel psikanalitik terimlerle ifade etmeye kalkışmamamın sebebi, kesin olarak kendi gözlemlerimin sınırları içinde kalma, okuduğum şeyleri, bana anlatılan şeyleri olabildiğince unutma, kendi doğrudan deneyimimden çıkmamış hiçbir şeyi varsaymama kararımdı.