📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazarın daha önce Uçurtma Avcısı kitabını okuyup çok beğenmiştim. Bu kitap ilk yarısına kadar benim için çok güzel ilerledi fakat daha sonra okurken sıkıldım. Her bölümün birinci ağızdan anlatılması biraz kafa karıştırıcıydı ve bütünlüğü bozuyordu. Kitabın genel olarak verdiği net bir mesaj yok ama dramı sonuna kadar hissettiriyor. Kurgusu çok iyi değilse de olay güzeldi. Uçurtma Avcısı kadar olmasa da okunmaya değer bir kitap.
"İnsanların bu kadar geç kavraması çok tuhaf. İstedikleri şeylere göre yaşadıklarını düşünüyorlar. Yaşamlarına isteklerine göre yön verdiklerini. Oysa işin aslı, onları yönlendirenler; korktukları şeyler. İstemedikleri şeyler."