Mükemmel bir kitap, çizgiroman severler kesinlikle okumalı. Kitabın hikayesi insanı sarıyor.Çok güzel ve yaratıcı bir kitaptı. Kitap yetişkinlere göre desem biraz yalan olur. Yani 12 13 yaş grubu için daha verimli olabilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap gerçekten bir harika. Kitabı okurken insanın doğayla olan savaşını, amacına ulaşmak için gösterdiği çabayı, iradesini, cesaretini ve sorumluluğunu yerine getirebilmesi için yaptıklarını anlatan, mükemmel bir kitap...