idal

idal
@idalahmr
Burada güzel bir tabir var "Aldırma! Bu da geçer!" manasına olmak üzere "Boşver!" diyorlar. Canın sıkıldı mı sen de boşver. Herkese selam, sana hasret.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben sende yaşıyorum, sen bende hüküm sürmektesin."
"seni benden çıkarınca nasıl da herkessin."
"İsteseler canımı vereceğim çoğu insanı hayatımdan çıkardım. Çünkü yokluklarına üzülmek yaptıklarına üzülmekten daha kolay." Sabahattin Ali
"Herkes kalbimde bir yere sahipken, senin ülken vardı." Cemal Süreya