idal

idal
@idalahmr
Burada güzel bir tabir var "Aldırma! Bu da geçer!" manasına olmak üzere "Boşver!" diyorlar. Canın sıkıldı mı sen de boşver. Herkese selam, sana hasret.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben sende yaşıyorum, sen bende hüküm sürmektesin."
Gülüp eğlenmeliydim Su gibi akmalıydım şu yaşımda, Oysa ağır ağır düşünüyorum geleceği... Kaç gecem daha böyle uykusuz geçecek Beni felaketler değil düşünmek mahvedecek."
Sana gitme demeyeceğim. Üşüyorsun ceketimi al. Günün en güzel saatleri bunlar. Yanımda kal. Sana gitme demeyeceğim. Gene de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, İncinirsin. Sana gitme demeyeceğim, Ama gitme, Lavinia. Adını gizleyeceğim Sen de bilme, Lavinia.
"sen bana soğuk davrandığında ne kadar üşüdüğümü bir bilsen, kalbimi ceketinle örterdin"