-Kimseye borcumuz kalmadı değil mi?
Beni onurundan doğuran kadın
Kalmadı
Bu kadarmış bizi büyüten acı
Bu kadarmış içimizdeki yanan ışık
Bu kadarmış yeryüzüne düşen gölgemiz.
Yalnızlığımın annesi
İnsan ölünce yalnız kendisi ölmüyor
Ne diyordu Metin abi (Metin Altıok)
Yani benim gözlerimin bunca yıl gördükleri
Bir gün benimle birlikte
Yok olup gidecekler, öyle mi?