Farkında mısınız?
Bazı insanlar öyle tuhaf videolar ve storyler paylaşıyor ki anlamsız mimikler, garip davranışlar ve tamamen dikkat çekmeye odaklı hareketler normalleştirilmeye başladı. Bazen düşünüyorum da, geçmiş dönemlerde olsaydı ciddi bir ruhsal sorun olarak değerlendirilecek davranışlar, bugün milyonlarca insan tarafından alkışlanıyor, örnek alınıyor ve hatta idol hâline getiriliyor. En ürkütücü olan ise bunun sıradanlaşmış olması. İnsanlar artık bilgeliği, üretkenliği ve karakteri değil ne kadar tuhaf, ne kadar sıra dışı ve ne kadar çok dikkat çektiğini ödüllendiriyor. Gerçekten de bazen kendimi açık hava tımarhanesinde yaşıyormuş gibi hissediyorum..
1000Kitap
Baba gibi idol, idol gibi baba senin de babalar günün kutlu olsun 🫡🌹💐
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ben Kimim?
Evet, yıllar sonra şunu ben de yapıyorum sonunda. Birçok kişi bunu yapmıştı ama ben ilk zümi den görmüştüm. Maalesef bu akımın popüler olduğu zaman yetişemedim ama olsun ben yapayım da hesapta kalsın :) 🤍MBTİ tipim : İNTJ 🤍My Little Pony: Prenses Luna (tam bir divadır kendisi) 🤍Powerpuff Girls: Yani kişil olarak blossom ama favorim Bubbles 🤍Dc: Bumblebee veya Flash 🤍Marvel: Wanda ve Spiderman(Tobey>>) 🤍Ninjago: Nya ve Kai(bunu izleyen var mıı) 🤍Winx: Layla(tüm kızlar bloom için kavga ederken kraliçemi alıp bir köşeye çekilirdim) 🤍Disney Princess: Jasmine 🤍Monster High: Clawdeen (küçükken özellikle koyu tenlileri seviyordum tenim baya beyaz aslında vampir gibiyim de :)) 🤍Hogwarts Binası: Hufflepuff ve Slytherinden ortaya karışık 🤍HOBİLERİM: badminton ve tenis oynamak, kitap okumak, anime dizi ve film izlemek, tuval boyamak özellikle sayılarla boyama yapıyorum, kitap yazmak ✶ yazdığım yaklaşık bi altı yedi kurgu var birkaç yarışmaya da katılmıştım aslında ama olumlu bir sonuç alamamıştım. 🤍 Yabancı Dil: almanca hazırlık okuduğum için b2 seviye bir almanca bilgim var. Onun dışında yine b2 seviyede bir ingilizce bilgim var. Birden fazla yabancı dil çalışanlar bilir ki öğrendiğiniz tüm diller bir yerden sonra birbirine karışır. Mesela ben de bir almanca sınavında yazma kısmının yarısını ingilizce yazmıştım sonra hızlıca silmem gerekmişti😅 🤍 Müzik: çok net olmayan bir müzik zevkim var. Ağırlıklı olarak yabancı müzik dinlesem de türkçede de ezhel ve yanında birkaç popüler şarkıyı dinliyorum. İngilizcede james arthur, lewis capaldi, conan gray, ed sheeran ve halsey ağırlıklı olarak dinliyorum. Yani aslında direkt SAD MUSİC tarzı seviyorum. 🤍 İdol House: Yazmaktan en mutlu olduğum soru falan. Tabii ki Barış
1000Kitap
uygulamaya nolmus??? guncellemelerden tanıyamıyorum nerden ileti atacağımı bulamadım bi an.. her yazılı zamanı gelen kitap okuma isteğim yazılılar bittiği gibi terk etti beni ama bugün itibariyle Hainin Mührü 3 e başlamaktayim (evet yeniden) ve ne kadar kaçsam da artık korkunun ecele faydası yok bu seriye veda etmem gerekiyor 🤧😭 yine sınav zamanı bir şeyler izleme isteğim de çok yüksekti ve her boşluğumda idol house izlemiştim ama artık yayınlanan bütün bölümleri bitirdiğim icin 19.00 nobetine geçiş yaptım maalesef 😮‍💨 o yüzden ya bugün off campus'e ya da the good place'e devam edicem off campus sadece ilk bölümünü izledim ama tam yazlık gençlik dizisi vibe verdi bana the good place üçüncü sezon başındayım bayadır izleyemiyorum özledim.. neyse bu şekildeydi buralara da uğramıyordum bayadır bi günlük hedef geçmiş gibi olduk
1000Kitap
Kafamın içinde İdol House oğlanlarının söyledikleri şarkılar varken de finaller pek bir ağır geliyormuş

Heda

@_heda_
·
kafamın içinde big5 deki kızların söyledikleri şarkılar varken vizeler pek bir ağır geliyormuş insana
Sadece acıyı hafifletmek için bir şey. Ve şimdi yalnızlığı görmüyorum hiç. W.A.S.P. - The Idol youtu.be/ev_rmpVXPRo?si=...