📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Olduğu gibi olmaya devam ederek yarattığı tehditle baş etmekte zorlanıyorduk sadece.Saydamdı çünkü,karanlığımız ona dokunmuyordu,karanlığımızda kendi ışığının içinde yürüyordu.”
“Kesimimizdeki tüm kadınlar gibi ben de çok çok seviyordum onu.Minnettardım da ayrıca.Hem de sadece taktikle sütçüyü alt ettiği için değil aynı zamanda onunla kendimi emniyette hissettiğim için; Onun bilgisi ve aşinalığında,başkalarına kıyasla rahat tavırlarında,beni ben yapan şeyler yüzünden bana nutuk çekmeyen (en azından genellikle) ve karışmayan birinin yanında olmamı sağlamasında…”