Okurken kendime katacağım bir sürü cümle bir sürü tavsiyeler vardı. İlk öncelikle kendimiz için, ailemiz için, milletimiz için ve tüm dünyada yaşayan canlılar için bu kitabı okuyup bir şeyler yapmamız gerekiyor. Yaşamı sevmemiz, hayatı güzelleştirmemiz için sevmemiz gerekiyor. Beynimizin derinlerde kalmış olan sevgiyi, saygıyı ortaya çıkarıyor. En önemlisi ise içimizde ki kıvılcımı alevlendirdiğine inanıyorum. Okuyup ülkemize ve yaşadığımız evrene bir şeyler katmamız dileği ile..
Kitap okuyorsun ve kendini bir yalnızlığın ortasında buluyorsun. O halde, artık kendini yalnız hissetme diye bu gece seni kitaplar okumuş başka adamlarla tanıştıracağım.