Bu kitapta bence yazarımız Sezai Karakoç çığlık atıyor. İnsanların herkesleşmemesi için. Bu kitabı okuyup geçmemeliyiz, ben bu kitabı okuyup geçersem, sen okuyup geçersen, bu kitabı sadece okumak için okumuşsak ne olacak bu vatan? Ne olacak bu dünya? Kim kaldıracak çağın üstünden bu ölü toprağı..