"Her şey koca bir rezilliğin etrafinda dönüp duruyor. Hepsi de memnun, böyle olması gerektiğinden eminler, ölene kadar bu şekilde devam etmeye razılar. Ama ben edemem"
İyi gelişmiş insan bize kendimizi iyi hissettirir. Bir ahşaptan oyulmuş gibi her zaman sağlam, hoş ve güzel kokuludur. Sadece kendi için iyi olan şeyleri ister. Tercihleri ve zevkleri seçkindir. Kötü olan her koşula karşı çareler bulur ve kötü olayları kendi yararına çevirmeyi başarır. Onu öldürmeyen güçlendirir. Gördüğü, duyduğu, deneyimlediği her şey onun için artı niteliktedir. İlkeleri vardır ve reddetme hakkını her zaman kullanır. Kitaplarla, doğayla ya da insanlıkla ilgili söylevleri olsa da, her zaman için kendi ait olduğu toplumun içindedir. Her türlü uyarıya karşı gururlu bir sakinlikle tepki gösterir. Yaklaşan durumları önce gözden geçirir ve onu karşılamayı düşünmez. Hem kendi kendiyle, hem de başkalarıyla mücadele eder ve nasıl unutacağını bilir. O kadar güçlüdür ki, her şey onun iyiliği için çalışmak zorundadır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖