Var mı öyle pat diye hayale ulaşmak? Neler yaşadım, ne insanlar tanıdım, çoğunu unutmuş olsam da unutuşun bile bir cazibesi var bence.
İnsan biraz da zamanın içinde süzülmeli, iyi ve kötü anıları birbirine karışıp belirsizleşmeli ve silinip gitmeli..
PLEVNE MARŞI
Tuna nehri akmam diyor Etrafımı yıkmam diyor Şanı büyük Osman Pasa Plevne'den çıkmam diyor Olur mu böyle olur mu Evlât babayı vurur mu Sizi millet hainleri Bu dünya size kalır mı Düşman Tuna'yı atladı Karakolları yokladı Osman Paşa'nın kolunda Beşbin top birden patladı Kılıcımı vurdum taşa Tas yarıldı baştan başa Askerinle binler yaşa. Nâmı büyük Osman Paşa
youtu.be/9ZzR-_DzEcY