Kıyamet sonrası dönem kurguları gerek kitaplarda gerekse de filmlerde genellikle benim istediğim/beklediğim düzeyde gerçek dünyadan izler barındırmadığı için, bu türe ait örneklerden can-ı gönülden sevdiğim pek nadirdir.
Bu kitabı okurken babayla empati yapmak için çok uğraşmanıza gerek kalmıyor. Kitap, kendisini okuyan kişiyi baba ve oğulun yanında o griliğin içinde dolaştırıyor.
Ayrıca baba ve oğul arasındaki diyaloglar basit ama dokunaklı.
Kitabın sonu biraz şaibeli bence. Son on sayfada olay bambaşka bir şekle büründü.