Aziz Nesinden okuduğum ilk kitap olan Şimdiki Çocuklar Harika kitabında Aziz Nesin iki ortaokul öğrencisinin birbirlerine yazdığı mektuplar üzerinden öğretmenlere ailelelere ve herkese dersler çıkarması için gülmece de içeren öğrenci hikayeleri anıları anlatıyor. Bence bu kitap herkesin okuması gereken bir kitap lakin herkes okumasa bile en azından sınıf öğretmenlerinin kesin olarak okuması gerekiyor diye düşünüyorum Aziz Nesinin anlatım tarzını çok beğendiğimi söyleyebilirim fazlasıyla akıcı.
Herkese okumasını öneririm iyi günler.