"Bütün ruhumla iyi bir insan olmayı arzuluyordum.Ama iyi bir insan olmanın peşinde koşmak için çok genç, tutkulu ve yapayalnızdım.Bu samimi arzumu, her dile getirişimde aşağılanma ve alayla karşılastım.Ne zaman adi ihtiraslara teslim oldum, o zaman insanlar beni övdüler ve teşvik ettiler.Hırs, iktidar düşkünlüğü, açgözlülük, şehvet, kibir, öfke, ve intikam bunların hepsi saygı gören şeylerdi"
Ben bilmek istiyorum hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak sonrada yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü?