Hayatım boyunca öğrendiğim tek bir şey varsa o da hiç kimsenin , insanların sevgisi olmadan potansiyelini tamamen kullanamayacağıdır.Bizler yalnız olmak için yaratılmamışız ,Şehrazad. Bir insan diğerlerini kendinden ne kadar uzaklaştırıyorsa ,onların sevgisine o kadar ihtiyacı var demektir .
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zaten siz askerleri ilgilendiren tek şey bu! " demişti büyükanne, çocukları tamamen görmezden gelerek. "Güzel üniformalarınızla yakışıklı görünmek. Giyinip kuşanıp o çok kötü, korkunç şeyleri yapıyorsunuz. Bundan utanç duyuyorum.