O sadece kendini sevdi diye söylendi yeni bir sigara yakarken. Soğumuş kahvesinden bir yudum daha alırken fikrini değiştirdi. Hayır dedi, Kemal beni sevmedi, kendinin bana aşık olmuş halini sevdi…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kitaplar yakılırsa, insanlar da düşünmeyi unutur.”
Fahrenheit 451, sadece bir distopya değil; özgürlüğün, sorgulamanın ve düşünmenin önemini hatırlatan bir çığlık. Bradbury’nin kelimeleri öyle güçlü ki, okudukça içinde bulunduğumuz dünyanın karanlık yüzünü daha net görüyorsunuz.
Montag’ın sorgulamaya başladığı her cümle, insanın kendi içindeki ateşi fark etmesine sebep oluyor. Çünkü burada asıl yakılan kitaplar değil, fikirler…
Okurken defalarca durup düşündüm: Bilgiye ulaşmanın bu kadar kolay olduğu bir çağda, gerçekten ne kadar düşünüyoruz?
Etkileyici, sarsıcı ve her satırında insanı kendine getiren bir başyapıt. Mutlaka okunmalı, hatta hayatın bir döneminde tekrar okunmalı. 🫶🏻🌸
Gönlümle oturdum da hüzünlendim o yerde,
Sen nerdesin, ey sevgili, yaz günleri nerde!
Dağlar ağarırken konuşurduk tepelerde,
Sen nerde o fecrin ağaran dağları nerde!