Ben sevdim. Fantastik evreni tam olarak hayal edebileceğim türden güzeldi. Benim biraz rs derken okuduğum bir kitap oldu eğer daha iyi zamanda okusaydım aşırı aşırı saran bir kitap olacağına eminim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aslında çok güzel kendini okutacak bir tarzı var ama şu son aylarda kitap okuyamadığım için sanırım arada kaynadı ve devam edemedim. Kitaba yazık olsun istemediğim için bıraktım kafamı topladıktan sonra baştan başlayıp okumayı düşünüyorum.
Kafka'nın kalemine pek alışkın olmasam da kitap güzeldi. Bazılarını tekrar tekrar okudum anlamak için fakat gene de bıktırmadı. 40 dakika gibi bir sürede okumuş olmam gerek. Kendini okutur.