📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
#278498717
Sinirime dokunan bir konuyu açmak istiyorum sizlere. Bu uygulamadaki video içeriğini gerek editler ile, gerek alıntılar ile, gerek beğendiğim kısa pint videolarını paylaşarak kullanıyorum ki bunu yapan tek kişi değilim eminim bu yazıyı okuyan kitlenin yarısından fazlası benim gibi kullanıyor. Bu yine buradaki bazı kitle tarafından hoş karşılanmıyor. Tamam, belki kullandığınız uygulamanın tek konusu kitap olsun istiyorsunuz ama bu sizin bizim iletilerimize gelip sert bir üslup ile hakimiyet kurma isteğinizi haklı çıkarmaz. En son attığım edite bir yorum gelmiş, abla diyor ki "Biz böyle şeyler yapmayacak kadar aklımız yerindeydi." Mesela ne demek bu? Ortada bir terbiyesizlik var mı? Uygunsuz bir görsel, uygunsuz bir söz? Tek yaptığım sevdiğim insanların bulunduğu 17 saniyelik bir video. Videoyu izlemeyip sadece o yorumları okuyan biri olsam video içeriğini çok yanlış yorumlayabilirdim, kısacası söylediğiniz şeyler o kadar abartı ki gören de pis işlere teşvik falan sanır. Neyse uzatmayacağım. Bana verilen bu olanağı kullanırken kimseye hesap verecek, memnun etmeye çalışacak değilim. Eğer hesabımda gerçekten uygunsuz içerik olmadığı sürece kimseye laf düşmez ki zaten böyle bir şey imkansız, böyle şeylerin bulunacağı son yer benim hesabım.