Öncelikle Wulf Dorn 'un bütün kitaplarını okumuş birisi olarak Travma baya sıkıcı ve eksik geldi bana. Özellikle sonu beni hayal kırıklığına uğrattı çünkü diğer kitaplarında her zaman bütün olayları açıklamıştır.Yazar yer yer yükselişler yapıp beni şaşırttı tabi ki ama eksik yönleri daha fazlaydı.
Kitap çocuklarla ilgili. Dünyanın her yerindeki eziyet gören savaşta hayatta kalmaya çalışan çocukların en sonunda yetişkinlere isyanıyla ortalık karışıyor.
Karakterlerin çoğunu iyi hissedemedim bu sefer. Diğer kitaplarda bu derinden hissediliyordu ama travma da çok eksik kalmış.
Eğer ilk okuyacağınız Wulf Dorn kitabıysa bence değmez. Fobiden ya da Karabasan dan başlamalısınız.