İçinde ki düşmana, egosuna, hırsına, öfkesine, kinine yenik düşecek diye korkuyorum.
Kalkıp yazmalıyız,
Yazarak kalmalıyız.
Korkacağız evet, hem de öyle bir korkacağız ki,
Bu korkuyla kelimelere yüklediğimiz feryat
Asırlar sonrasında kulaklarda çın çın çınlatacak.
Aman ha!
Sakın ha! Sakın!
Yenilmeyin kendinize.
Dostu düşman,
Düşmanı dost edinmeyin.
Gelmeyin oyuna,
Size bak gösterilen zehri tatmayın.
Kıymayın birbirinize…