Son 15-20 sayfasına kadar “Ya bu kitabın adıyla konu ne alaka?” diye düşünüp durdum. Fakat sonu öyle bir gerçeklik sunuyor ki “Üstad yine yapmış yapacağını” düşüncesi geçiyor.
Kesinlikle okunulmalı! Kitap aslında romandan çok insanın ve yapay zekanın içselleştirilmesine değiniyor ve bunu normal sayfalardan çok belgelerle tanımlıyor. Farklı bakış açısı ve içinde yapay zekanın şok edici taktiklerini ve insanın buna karşı afallamasına da konu ediliyor.