Eylül... Öyle bir ay ki, geçen her güzel günü için ona minnettar olmak gerekir. Eylül, üzüntü ve hasret ayıdır, içine birkaç günlük kış hücumundan acı düştüğü için insan, o güzel havaların, devamlı yazın artık geçtiğini anlayıp üzülür ve hasret çeker.