Önce bir karanlık görüyorsun. Sonra,karanlığın içinde kendini...Ne ölenler ilgilendiriyor seni, ne de yeni gelenler ... Karanlıklarda dolaşan bir sen varsın... Senin içinde ise sahip çıkamadığın bir başka sen... Söz dinletemediğin yol gösteremediğin...iki şeyle dost oluyorsun...Biri yalnızlık, biri korku
Türklerin en büyük zaafı bu zaten Pol...Silahla kazandıklarını kalemle koruyamıyorlar. Yok ki adam akıllı basınları,medyaları...ama bir gün bir uyanırlarsa, Türkiye sınırları içinde dolaşamayacak nice gazete patronları var.