Topluluk insanlık dışıdır, insandan da insanlık dışı. Kansız ve duygusuz bir tiran olduğu için sonunda en tehlikeli hale gelir. Uzun süre boyunca Amerikan veya İsveç demokrasisi bile bir tür gerçek aristokrat olan bir kahraman ihtiyacını karşılayacaktır: Lincoln gibi: İnsandaki aristokrat içgüdü bu kadar güçlüdür. Ama kahraman ve gerçek aristokrat çağrısına cevap verme isteği, zaman geçtikçe, her demokraside gittikçe daha zayıf hale gelmektedir. Tarih bunu kanıtlar. Sonra insan, kahramana özgü çekiciliğe bir tür garez ile sırt çevirir. Onlar sadece sıradanlığın gücünün duygusuz zorbalığını kullanan sıradanlığa kulak verecektir: Yani kötülüğe. Acınacak denli aşağılık hatta alçak politikacıların başarısı bundan dolayıdır.
Cesur insanlar aristokrasiye katılır. Yapmayacaksın demokrasisi zayıf insanlardan oluşmaya yazgılıdır. Kutsal olan 'insanların iradesi' böylece tiranın iradesinden daha kör, daha alçak ve daha tehlikeli hale gelir, insanların iradesi, zayıf güruhun zayıflık toplamı haline geldiğinde, ara vermenin tam zamanıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...insan saf Bağlılık ya da Hakikatten daha fazla bir şeydir ve insanlar sadece niteliklerin kişileştirimleri olduğu zaman benim için insan olmaktan çıkıyorlar.