Kitap gereksiz uzatılmış.Ayrica tecavüzün sır olarak saklanması adına bir çok yerde bir çok cümle geçiyor bu yüzden kitaptan neredeyse nefret ettim.Bu kitapta bercinin hata yaptığı yerde Ege özür diliyor.sacma sapan seyler.Bence hiç okumayın seriye baslamayin