Hayat bir arayış olmalıdır; bir arzu değil, bir araştırma. Şu olmak, bu olmak için bir hırs değil, bir ülkenin başkanı ya da başbakanı olmak değil de "Ben kimim?"i bulmak için bir arayış olmalı.
Rahatlatan bir gözlemle sözlerime son vereyim: Hayat güzel ve yaşanmaya değer. Bir mucize, bir ayrıcalık. Her anının tadının çıkarılmasını, her gününde büyük bir emekle, yüce tutkularla, özverili eylemlerle, yoğun bir cömertlikle faydalı işlerle meşgul olunmasını hak ediyor. Belki, sonunda, biz de ona layık oluruz.
Kal sağlıcakla.